Jak dokonać zwrotu lub wymiany?

Produkty możesz odesłać do naszego e-sklepu w ciągu 14 dni, postępując według poniższych wskazówek.


1. Wypełnij formularz

pobierz poniższy dokument:


2. Spakuj

Zapakuj produkty do zwrotu. Dołącz wypełniony formularz oraz paragon.
zwroty02.jpg
3. Odeślij
Paczkę wyślij na adres:

Popalone Styki, Borki 149, 33-230 Szczucin

zwroty03.jpg

4. Zwrot / wymiana

W ciągu 14 dni od otrzymania paczki zwrócimy pieniądze lub wymienimy produkt.

zwroty04.jpg

Wymiany

Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Wraz z towarem należy odesłać paragon oraz wydrukowane i wypełnione w części dotyczącej wymiany "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość" (link z dokumentem do pobrania na dole strony).

Koszty wysyłki zwracanego produktu do sklepu ponosi Klient. Koszty ponownej wysyłki do Klienta ponosi Klient (15zł przelew, 20zł pobranie).

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, oraz z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, każdy Klient ma prawo dokonać zwrotu zakupionej rzeczy w Internecie, w terminie 14 dni, liczonym od dnia następnego od dnia otrzymania przesyłki.
Aby dokonać zwrotu prosimy o wypełnienie i załączenie do zwracanego towaru, formularza: „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość” (link z dokumentem do pobrania znajduje się na dole strony). Formularz powinien być wypełniony starannie z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych rubryk.

W szczególności bardzo prosimy o uzupełnienie:

- Nr Zamówienia
- Imię i Nazwisko Kupującego
- Nazwa Produktu
- Cena
- Nazwa Banku
- Nr Rachunku Bankowego

Dokładne wypełnienie formularza pozwoli nam na szybkie i sprawne załatwienie zwrotu.
Zwracany produkt powinien być zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, nie może być pozbawiony metek producenta. Do przesyłki prosimy o dołączenie dowodu zakupu. Tak przygotowany produkt powinien zostać wysłany na nasz adres tj.:


Popalone Styki
ul. Borki 149
33-230 Szczucin
Z dopiskiem „Zwrot”

Kupujący pokrywa koszty bezpośrednie zwrotu towarów. Wszystkie towary oferowane na stronie popalonestyki.pl, ze względu na ich charakter, mogą zostać zwrócone drogą pocztową, paczką, listem poleconym lub przez firmę kurierską. Koszt odesłania, kupujący może swobodnie określić na podstawie cennika usług krajowych Poczty Polskiej S.A. jeszcze przed zawarciem umowy na odległość. Cennik jest dostępny na stronie Poczty Polskiej S.A. pod adresem cennik.poczta-polska.pl.

Produkty przecenione nie podlegają zwrotowi gotówki - można je natomiast wymienić na inny dowolny produkt z oferty sklepu.

Zwrotu wartości zamówienia dokonamy w ciągu 14 dni po otrzymaniu i rozpatrzeniu zwrotu. Przesyłki wysłane za pobraniem nie są przyjmowane.

Wszelkie pytania odnośnie zwrotów, można kierować na adres: kontakt@popalonestyki.pl

Reklamacje

Każdy towar sprzedany w sklepie objęty jest określoną czasowo gwarancją, zgodnie z ustawą.
Gdy towar który dotarł w przesyłce jest niezgodny z umową zakupu, można go reklamować. W celu dokonania reklamacji prosimy o pobranie i wydrukowanie formularza: „Formularz reklamacyjny”.
Niezbędnym elementem złożenia reklamacji jest poprawne wypełnienie wszystkich wymaganych pól formularza, ułatwi to nam rozpatrzenie reklamacji i przyspieszy cały proces.

Poprawnie powinny być wypełnione następujące pola:
- Dane Klienta
- Dane reklamowanego produktu
- Opis wady/uszkodzenia
- Data złożenia reklamacji
- Data wykrycia wady
- Okoliczność stwierdzenia wady
- Oczekiwane formy rozpatrzenia reklamacji
- Numer telefonu
- Adres e-mail

Reklamowany towar, powinien zostać zapakowany i przesłany na nasz adres:

Popalone Styki
ul. Borki 149
33-230 Szczucin
Z dopiskiem „Reklamacja”

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie:
- naprawiony, lub
- wymieniony na pełnowartościowy, bądź
- zostanie obniżona jego cena- jeżeli powyższe nie będzie możliwe,bądź wada będzie znacząca, zwrócimy równowartość ceny produktu.

W przypadku, gdy dokonywany jest zwrot wartości za wszystkie towary wchodzące w skład danego zamówienia, Firma Popalone Styki zwróci Klientowi również koszty wysyłki towaru ze sklepu do Klienta, jeżeli Klient był nimi obciążony i zostały one uiszczone przy zamówieniu. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

Z przyczyn technicznych nie mamy możliwości przyjmowania przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.

Wszelkie sprawy związane z reklamacjami prosimy przesyłać na adres: kontakt@popalonestyki.pl

Nasza strona używa plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.